Za dobu posledních let jsme byli aktivní ve franšízové oblasti nejen jako majitele franšízových provozoven (franšízant) , ale také jako multifranšízant, masterfranšízant a franšízor.

Zkušenosti z obou stran ,,barikád,, nám pak pomáhají nastavit funkční model pro stranu franšízora i franšízanta. Zájemcům pomáháme s koupí franšízové licence a zahájením spolupráce s franšízorem, stejně jako vylepšovat stávající franšízové provozovny již existujícím franšízantům. Franšízorům pomáháme s rozvojem jejich franšízy a expanzí. Jsme aktivním členem franšízových sdružení, klubů a také české asociace franšízingu

Služby stávajícím franšízantům (včetně zájemců o franšízové podnikání

  • Zaškolení do problematiky franšízingu
  • Seznámení se s trhem franšízingu (trh, hlavní hráči, vývoj, potence,..)
  • Analýza připravenosti firmy na franšízing (koupi franšízové licence)
  • Presentace vhodných franšízových konceptů
  • Vyjednání podmínek franšízové licence s franšízorem
  • Koordinace otevření první provozovny
  • Řízení pilotního projektu/období
  • Analýza stávající provozovny franšízanta
  • Návrh na opravy, korekce provozu a nastavení spolupráce/podmínek s franšízorem
  • Vyjednání podmínek na další období s franšízorem
  • Vyhledání vhodných prostor a vyjednání podmínek nájmu, koordinace výstavby, či rekonstrukce.
  • A další služby uvedené v kapitole Firemní poradenství.

Služby stávajícím franšízorům (včetně zájemců o vybudování franšízového konceptu)

  • Analýza podnikatelského záměru.
  • Analyzujeme připravenost konceptu na implementaci franšízového systému.
  • Věnujeme se vytváření franšízových konceptů.
  • Věnujeme se strategii rozvoje franchisingové sítě
  • Vytváříme franšízovou smluvní dokumentaci, zastřešujeme právní a legislativní rámec.
  • Tvoříme franšízové příručky a manuály.
  • Vytváříme ekonomické modely pro investory i pro presentaci provozovny a nabídku franšízantům (návratnost investice, rentabilita, cash flow, ..)
  • Nastavujeme budgeting, reporting, controlling, vnitřní účtování, měsíční vyúčtování s franšízanty.
  • Zpracováváme koncept do podoby nabídky pro potenciální zájemce/franšízanty.
  • Organizujeme inzerci, nábor a zaškolení franšízanta
  • Podílíme se na řízení pilotní fáze.
  • Zajišťujeme řízení nově vzniklé franšízové divize v rané fázi expanze daného konceptu (zejména u konceptů kde jsou paralelně provozovány vlastní provozovny).
  • Nastavení franšízových poplatků, kupních cen provozoven, cen a ceníků produktů a služeb.
  • Personální nastavení napříč franšízovým konceptem / talent management – plán rozvoje jednotlivce.
  • Na základě identifikace potenciálu konceptu na daném trhu (produkt/služba, zákazník, konkurent a dodavatelský řetězec) příprava podkladů pro rozhodnutí o formě franšízy a struktuře její expanze : franšízing, branchšízing, multifranšízing, multichannelfranšízing, masterfranšízing.
  • Řešení sporů mezi smluvními stranami.
  • Nastavení vnitřních procesů stávající provozoven a nově integrace franšízových procesů.
  • Konstrukce nabídky placených služeb centrály jako další zdroj příjmu franšízora.
  • Optimalizace dodavatelského řetězce franšízového konceptu – maximalizace výhody z rozsahu.
  • Technologické nástroje pro řízení franšízového konceptu.
  • Tvorba webových stránek.
  • Marketing franšízového konceptu.
  • Financování franšízového podnikání.
  • Analýzy tuzemského i zahraničního trhu, analýzy konkurence na cílových trzích expanze, nabízených produktů a služeb franšízového systému.
  • Vyhledávání obchodních ploch, nabídky komerčních nemovitostí.

FRANŠÍZOVÝ KONCEPT

  • OBCHODNÍ MODEL (s čím, kde, s kým a jak chci spolu-podnikat)
  • FINANČNÍ MODEL (z pohledu franšízora i franšízanta, investice, provozní náklady, poplatky, výnosy, marže, návratnost, financování)
  • FRANŠÍZOVÁ SMLOUVA (práva a povinnosti obou stran)
  • FRANŠÍZOVÝ MANUÁL (manuál provozování franšízové provozovny, jak postupovat když…)
  • CENTRÁLA FRANŠÍZY – SLUŽBY PRO FRANŠÍZANTY (rozhraní odpovědností, služby franšízora, podpora, kontrola, komunikace, rozvoj,..)
  • NÁBOR FRANŠÍZANTŮ (definice optimálního franšízanta, inzerce, výběr, administrace, adaptace, kontrola a rozvoj)
  • VÝBĚR MÍST PRO PODNIKÁNÍ
  • PROVOZ (marketing, logistika, účto, technologie, HR, ..)
  • ROZVOJ FRANŠÍZY

Kroky k franšízovému konceptu